Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  A CASE STUDY OF PROMOTING FRESH BEEF THROUGH IN-STORE DEMONSTRATIONS
Autores:  Eastwood, David B.
Gray, Morgan D.
Brooker, John R.
Data:  2002-08-09
Ano:  1992
Palavras-chave:  Marketing
Resumo:  In-store demonstrations are becoming a popular way of promoting foods at the retail level. However, little information is available to guide store managers and marketers in the design and implementation of these promotions. A test demonstration for shoulder and top blade steaks is used to estimate the effects of discretionary components of this promotional strategy. Marketing implications are drawn.
Tipo:  Journal Article
Idioma:  Inglês
Identificador:  5392

http://purl.umn.edu/27543
Editor:  AgEcon Search
Relação:  Journal of Food Distribution Research>Volume 23, Number 2, June 1992
Formato:  10

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional